Subject: FW: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 11:39:07 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/25555-6

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Oleg Juskov <[email-masked]>
Sent: Monday, December 2, 2024 11:33 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere,

Aga palun

Lugupidamisega,

Oleg Juskov

Projektijuht

Corle OÜ                      Tel: +372 5699 9586

Uustalu 2

Kose, EE75101            [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Harjumaa, Estonia     www.corle.ee <http://www.corle.ee>

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 29. november 2024 15:54
To: Oleg Juskov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere

Palume IKÕ plaane korrigeerida.

Parandamata on jäänud POS nr tabelis. Palume korrigeerida.

Palume materjalid edastada, kas minu e-mailile või
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Oleg Juskov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 19, 2024 3:44 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: MNT Teed <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere Laur,

Edastan küsitud parandustega konteineri.

Lugupidamisega,

Oleg Juskov

Projektijuht

Corle OÜ                      Tel: +372 5699 9586

Uustalu 2

Kose, EE75101            [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Harjumaa, Estonia     www.corle.ee <http://www.corle.ee>

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 14. november 2024 13:43
To: Oleg Juskov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere

Vabandan viibinud vastuse pärast.

Oleme materjalid üle vaadanud ning palume IKÕ plaane korrigeerida.

*	Palume IKÕ plaanide kirjanurgas kajastada ka antud töö pealkiri,
lisaks töö numbrile.

*	Palume eemaldada km numbrid IKÕ asendiplaanidelt ning tabelist
vastav tulp, antud km nr esitamist ei nõuta enam IKÕ plaanidel.

*	Palume kajastada teisel IKÕ plaanil POS nr 2

Lisaks palume korrigeerida tabelis IKÕ ala pindala

Palume materjalid edastada, kas minu e-mailile või
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.